Financiële administratie

< Ga terug

 

ADW Accountants biedt op het gebied van financiële administratie een breed scala van diensten, of het nu gaat om de keuze voor een boekhoudpakket, het inrichten van een administratie of het bieden van ondersteuning tijdens ziekte, u kunt te allen tijde een beroep doen op de professionals van ADW Accountants.

Als ondernemer wilt u precies weten hoe uw bedrijf er voorstaat. U wilt inzicht hebben in uw administratie en altijd over een actueel beeld van uw bedrijfsresultaten beschikken.

Wij ondersteunen u graag bij uw keuze voor een financieel pakket, maar adviseren u ook graag bij het inrichten van uw boekhouding. Met onze persoonlijke ondersteuning heeft u altijd een perfect inzicht. Niet voor niets zeggen wij dat het begeleiden van een onderneming meer is dan het goochelen met cijfers!

 

Altijd direct inzicht in uw cijfers met Visionplanner

Wilt u snel en real time inzicht in uw cijfers? Altijd up to date managementinformatie bij de hand hebben? Met een paar muisklikken ziet u uw tussentijdse cijfers in een overzichtelijk interactief dashboard. De slimme online mogelijkheid op continue grip op periodieke cijfers te hebben en optimaal uw onderneming te kunnen sturen.

 

 

 

Vanuit het dashboard kunt u doorklikken naar de achterliggende cijfers, tot aan de inkoopfacturen en ingescande bonnetjes in de administratie toe.

Prognoses opstellen en toekomstige liquiditeit berekenen wordt kinderspel. U kunt dagelijks op een simpele wijze uw kosten beheersen en zien hoe u ervoor staat.  Zo wordt het eenvoudig om de vinger aan de pols te houden.

Kennismaking Visionplanner Cloud (klik hier)

Visionplanner is te koppelen aan de meeste softwarepakketten, zoals Twinfield, Exact Online, AccountView, Afas, Snelstart, Unit4, Reeleezee, etc.

Onze ervaren medewerkers laten u graag de mogelijkheden van Visionplanner zien en willen graag uw vragen beantwoorden om te zien of Visionplanner iets voor uw bedrijf is.

 

Online boekhouden met Twinfield

Een voorbeeld van een online programma waar ADW Accountants veel mee werkt is Twinfield. Twinfield online boekhouden biedt ondernemers een flexibele online werkomgeving met op ieder moment van de dag toegang tot de meest actuele financiële gegevens. Dit betekent een optimale samenwerking tussen de ondernemer en de accountant doordat men gelijktijdig via het internet aan de administratie werkt. Er zijn geen installatie- en onderhoudskosten voor softwarepakketten, er is enkel een internetaansluiting nodig. Online boekhouden wordt voor een vast en laag abonnementstarief geleverd. Het programma is gemaakt door financiële experts wat zich uit in een aantoonbaar betrouwbaar en veilig systeem met een hoog gebruikersgemak. Met Twinfield online boekhouden realiseert de ondernemer een maximale efficiëncy en tijdsbesparing waardoor er meer tijd is voor ondernemen.

Medewerkers van ADW Accountants hebben de belangrijkste Twinfield trainingen gevolgd en hiermee is ADW Accountants dan ook Twinfield gecertificeerd. Wilt u automatische bankkoppelingen realiseren, administraties koppelen aan een kassasysteem of gebruik maken van scan- en herkensoftware? Wij helpen u graag om dit probleemloos in te richten.

 

Administratie digitaliseren met Basecone

Sleurt u ook nog elk jaar met ordners en mappen? Dat werkt, op zich, maar u doet uzelf wel tekort, want de financiële administratie kan sneller, beter en makkelijker! Met de scan- en herkenmethode van Basecone wordt de administratie volledig gedigitaliseerd. Scannen, herkennen, autoriseren en boeken! Ook blijven documenten 10 jaar veilig opgeslagen in het archief van Basecone. Zo voldoet u gelijk aan de bewaareis van de belastingdienst.

 Basecone is te koppelen met de volgende boekhoudpakketten:

  • Visma(AccountView)
  • Twinfield
  • Exact Online
  • Unit4

 

Naast Visma(AccountView), Twinfield, Exact Online en Unit4 zijn wij bekend met diverse andere boekhoudpakketten, zoals bijv. Afas, Snelstart, Moneybird, Reeleezee etc.

 

               

                 

        

       

 

    

 

U kunt ons inschakelen voor  o.a. de volgende diensten;

  • Het maken van een optimale keuze voor een (online) boekhoudpakket
  • Het geven van ondersteuning bij een door u zelf gevoerde boekhouding
  • Het inrichten van uw administratie
  • Het digitaliseren van uw administratie
  • Het geheel of gedeeltelijk verzorgen van uw administratie
  • Het maken van factuur lay-outs
  • Het factureren, aanmanen en debiteurenbeheer
  • Het geven van ondersteuning bij ziekte van uw medewerkers
  • De verzorging van aangiften omzetbelasting en ICP-opgaven
  • Het maken van prognoses en liquiditeitsbegrotingen
  • Het maken van tussentijdse rapportages, zoals maand- en kwartaaloverzichten
  • Het verzorgen van kengetallenoverzichten

 

Kernwoorden hierbij zijn kwalitatief en efficiënt. Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening, zeker als het gaat om het online verzorgen van uw administratie.

Met online boekhouden kunt u 7 dagen per week en 24 uur per dag, waar u ook bent, uw administratie snel en efficiënt voeren of raadplegen.

Heeft u interesse, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Dit kan zowel bij u op de zaak als bij ons op kantoor plaatsvinden, de keuze is altijd aan u.